16 Nisan 2015 Perşembe

Avamar Yedekleme Zamanlarında Gecikme

Avamar Yedekleme Zamanlarında Gecikme

 

Avamar’da Avamar ve ilgili bilgisayarın bölgesel ayarları doğru olmasına rağmen, yedekler belirlediğiniz saatte çalışmıyorsa bir Java sorunu yaşıyorsunuz.

Avamar Yönetim konsolu Java desteği ile çalışan bir yazılımdır. Çalışan her Avamar Backup yazılımı versiyonu, desteklediği bir Java Client versiyonu ile çalıştırılması tavsiye olunur. Sizin kullandığınız Avamar Versiyonu için tavsiye edilen Java versiyonunu “Http://AvamarAppliance” adresine giderek görselde işaretlediğim şekilde indirebilir ve kurabilirsiniz. (Client teki kurulu olan Java versiyonunu kaldırdıktan sonra)

 

 

Yaşadığınız sorun bir Java sorunudur konuyu biraz daha detaylandıralım.

 

Alınacak yedekler için bir Schedule Time’i oluşturuyoruz. Oluşturulan bu zamanlamanın NativeTime’i Istanbul seçili olarak gelmeli.

·         NativeTime Istanbul olarak geldiyse kurulmu yaptığınız bilgisayarın Java versiyonu uyumlu bir versiyondur. Ancak başka bir bilgisayarda yönetim konsolunu açarsanız ve bu bilgisayardaki Java versiyonu uyumlu bir versiyon değilse;

oluşturulan “ScheduleTime” editlenip değiştirilir yada değişiklik yapılmadan kaydedilirse NativeTime “American/Carcas” olarak değişir. Bu işlem, sonrasında alınacak tüm yedeklerin zamanı ileri gitmiş yada geri kalmış olacaktır.

·         NativeTime Istanbul olarak gelmedi ise kurulum yaptığınız bilgisayardaki java versiyonu yanlıştır. Hemen kurulu Java versiyonu kaldırılarak destekli olan java versiyonu kurulmalıdır.

 

Konuyla iligili Java linklerini aşağıda görebilirsiniz.

 

http://bugs.java.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=7161087

http://bugs.java.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=7111903

 

Belirtmek isterimki, Eski Java versiyonunu kaldırıp olması gereken versiyonu, yüklediğinizde Avamar Yönetim konsolunuz çalışmayacaktır. Bunun için yapmanız gerekenleri aşağıda adımlıyorum

 

“avamar Administrator” kısa yolunu sağ tıklatın. Ve Özelliklerini açını.

 

 

Ardından açılan ekranda işaretli alandaki “6” yı “7” olarak değiştiriniz. (desteklenen java versiyonuna göre path ayarını yapınız)

 

 

Ardından consoleyi çalıştırabilirsiniz.

 

Selamlar,

 

 

 

 

 

 

 

AKTEK Bilgi İletişim Teknolojisi San. ve Tic. A.Ş.
Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü

Teknopark D2 Blok Esenler – İstanbul / TÜRKİYE

Tel :   +90 (212) 393 00 90
Fax :  +90 (212) 393 00 91

Hours: 8:00 AM – 17:00 PM (GMT+2), Monday-Friday

Ümit GÖRÜR
Profesyonel Hizmetler – Professional Services
Uzman Sistem Mühendisi - Senior System Engineer
Veri Depolama ve Sanallaştırma Uzmanı - Storage and Virtualization Expert

 

Umit.Gorur@Aktekbilisim.com    |   www.AktekBilisim.com

 

0 yorum: